خدمات سئو و لینک سازی حرفه ای

با این کار بخشی از اعتبار صفحه اول به صفحه دوم منتقل شده و بازدید کنندگان را برای ورود به صفحه دوم تشویق می کند. در این یادداشت به تعریف و کاربردهای لینک دهی داخلی (Internal Linking) می پردازیم. یکی از نکات بسیار مهم و برای جلب توجه گوگل به سایت موردنظر، لینک دادن به سایتهای مرتبط از طریق کلمات مرتبط است. چرا که قاعدتا اگر کاربران از طریق یک سایت بنام و معتبر وارد سایت شما شوند، پیش زمینه فکری مثبتی درباره سایت شما و نوع فعالیت آن خواهند داشت که در ادامه اینکه کاربران چقدر بتوانند بر روی این نظریه پایبند بمانند، به عملکرد سایت شما بستگی خواهد داشت. 2.سپس از طریق پیشخوان گوگل سرچ کنسول منو links را انتخاب کنید و بر روی آن کلیک نمایید. گوگل با توجه به اعتبار سایت مبدا، امتیاز و نمرهای به سایت مقصد اختصاص میدهد.

شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و صفحاتی را به آن ها معرفی کنید تا با خواندن آن ها پاسخ سوالاتشان را پیدا کنند. با این کار بازدیدکنندگان شما به شکلی عمیق تر با موضوع آشنا شده و برای کسب اطلاعات بیشتر به گشت و گذار در سایت شما مشغول می شوند. لازم به ذکر است که برای تعداد لینک داخلی در یک صفحه وجود ندارد اما دقت کنید که تمامی صفحاتی که به آنها لینک دهی می کنید باید برای مخاطب مفید باشند.

همواره توصیه می‌شود بر روی ساخت لینک‌های طبیعی و با کیفیت از طریق راهکارهای مشروع متمرکز شوید، مانند ایجاد محتوای ارزشمند که برای دیگران جذاب است و آن‌ها بطور طبیعی به آن لینک دهند. این رویکرد ایمن‌تر و برای مدت زمان طولانی-مدت همتا و برقراری کیفیت تلاش‌های سئو سایت شما را حفظ می‌کند. بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید .

ایکس سئو

زمانی که شما در بخشی از محتوای صفحه خود لینکی برای ارجاع به سایتی به‌جز سایت خودتان قرار دهید، از لینک سازی خارجی استفاده کرده‌اید و زمانی که دیگر سایت‌ها لینک خاصی از صفحات شما را در محتوای خود بگذارند، باز هم لینک سازی خارجی انجام گردیده است که به آن بک لینک نیز می‌گویند. سئو بدون لینک سازی خارجی ممکن نیست ، اما همیشه بر این تاکید داشتیم که خرید تعداد زیادی رپورتاژ با هزینه های چند صد میلیون تومانی سئو نیست ، بهینه سازی و کاهش هزینه ها و پلن های لینک سازی ارزان را با سفارش لینک سازی خارجی ما تجربه کنید . ما نگاشت کلمات کلیدی را برای شناسایی مهم ترین کلمات، تجزیه و تحلیل دشواری آنها و تجزیه و تحلیل صفحات بهینه شده برای آنها برای توسعه استراتژی ها و برنامه هایی برای ایجاد بک لینک به بهترین روش انجام می دهیم. لینک گرفتن از سایت های دانشگاهی در سئو تاثیر 100% مفیدی دارند البته این مورد شامل کامنت ها نمیشود زیرا هر محتوایی که کامنت گذاری در آن آزاد باشد بعد از مدتی تبدیل به یک مزرعه لینک میگردد و این یعنی علاوه بر اینکه برای سایت مفید نیست احتمال مضر بودن را نیز به ارمغان می آورد. ایندکس کردن سایتتان توسط موتورهای جست و جو برای دیده شدن و گرفتن رتبه کافی نیست بلکه باید حتما تمام موارد سئو را رعایت کنید.

  • کارهایی وجود دارد که همه می توانند انجام دهند، اما مفاهیمی نیز وجود دارند که درک و اجرای آنها به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد.
  • به شرکت هایی که خدمات سئو را به منظور افزایش دید و رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجوی گوگل، یاندکس، بینگ و موتورهای جست و جوی مشابه ارائه می دهند، شرکت های سئو می گویند.
  • همیشه این مشکل به دلیل بهینه نبودن سایت از نظر سرعت ،کد نویسی و یا ظاهر میباشد.
  • برای اینکه فرایند لینکسازی را طبیعی جلوه دهید، لازم است گاهی بک لینک فالو و گاهی بک لینک نوفالو خریداری کنید.

خرید بک لینک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد. با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. در مثال نامبرده اگر تصور کنیم که یک مسافر تازه وارد سفارش بک لینک تنها با در دست داشتن یک نقشه می‌تواند به هر آنچه در شهر نیاز دارد دست یابد، چندان در هدایت مسافر موفق نخواهیم بود. اما اگر با تابلوهای راهنما تمام آنچه ممکن است نیاز داشته باشد را سر راهش قرار دهیم و او را به سوی نیازهای احتمالی‌اش سوق دهیم، احتمالاً منفعت بیشتری از حضور آن مسافر خواهیم برد.

اگر سایتی که میخواهید از آن بکلینک بگیرید، لینک را روی کلمهی کلیدیای که برای شما مهم است قرار دهد، نور علی نور میشود! در این سرویس سایت شما بصورت 100 درصدی از نظر سئوی داخلی بهینه شده و شما سایتی با سئوی کامل هم از نظر کد ، سرعت سایت و هم از نظر قالب تحویل خواهید گرفت. در تولید محتوای ارزشمند و منحصر به فرد تلاش کنید تا وب سایت های معتبر را به استفاده از مطالب خود ترغیب کنید. مقالات، بیانیه های مطبوعاتی، مطالعات موردی، پست های وبلاگ و سایر محتوای قابل اشتراک گذاری بنویسید.

با استفاده از ابزار های سئو گوگل برای محتوایی که در حال حاضر در سایتتان رتبه خوبی دارند جستجو کنید و سپس آن را بهبود و گسترش دهید. فقط به خاطر داشته باشید که لینک هایی که از سایت های معتبر می آیند بیشترین ارزش را دارند. بک لینک ها نقش مهمی در الگوریتم موتورهای جستجو، سئو و استراتژی کلی شما برای رشد سایت شما دارند.

برخی وب سایت ها اصرار دارند خرید بک لینک را کاملا کنار بگذارید، چرا که گوگل با شناسایی بک لینک هایی که به صورت پولی خریداری شدهاند، برای جلوگیری از امتیازدهی غیر عادلانه، با آنها برخورد میکند. بک لینک از سایت های غیر مرتبط تا چه میزان در سئو تاثیر دارد؟ در صورتی که این اتفاق برای شما افتاده باشد می دانید که شناسایی و رفع مشکل چه قدر زجر آور است. محتوای عاطفی از جذابیت هایی مانند شادی، ترس، خوش بینی، غم، شوخ طبعی و نیاز ذاتی به تعلق برای برانگیختن پاسخ مخاطبان استفاده می کند. اگر 30 مقاله با عنوان قلب بگذاریم نه تنها به سئو سایت شما کمکی نخواهد کرد بلکه باعث می شود گوگل صفحه ی هدف را گم کند و نداند کدام صفحه شما را در در نتایج خود نمایش بدهد و همین دلیل باعث پایین آمدن رتبه شما در گوگل می شود.

در واقع کسب و کار شما می تواند برند شناخته شده ای نباشد، اما اعتبار خوبی به همراه داشته باشد. اما مسئله ای که بسیاری از افراد با آن مشکل دارند، نقطه شروع برای لینک سازی است! گرچه گوگل به صورت مشخص به این ترفند به عنوان یکی از فاکتورهای مهم سئو اشاره نکرده است، اما با توجه به آپدیت اخیر هسته گوگل، تأثیر لینکهای خارجی یک سایت بیش از پیش افزایش یافته است. فقط کافی است تا این تخصص را به صورت حرفه ای آموزش ببینید که ما در این آموزش لینک سازی خارجی از 0 تا 100 بک لینک را به شما توضیح داده ایم.

اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند. اگر بتوانید برای سایت خود محتوای حرفه ای و باکیفیت بسازید و با اشتراک گذاری آن ها برای سایت خود بک لینک ایجاد کنید، دیگر نیازی نیست نگران تغییرات الگوریتم گوگل باشید. معمولا سایت هایی که محتوای یکسان یا مرتبط با سایت شما دارند، هزینه نسبتا بالایی را از شما برای لینک خارجی دریافت می کنند. همچنین در انتهای صفحه نتایج گوگل، بخشی وجود دارد که در آن لیستی از کلمات و عبارات مرتبط با جستجو را برای شما آورده است، که می توانید از این موارد نیز برای سایت خود استفاده کنید. گوگل روزانه هزاران صفحه با کلمات کلیدی مختلف را ایندکس می کند اما همانطور که همه می دانیم، در صفحه اول نتایج گوگل حداکثر 10 سایت قرار می گیرند. This post was gen​erated with the help ​of GSA Conte nt Gener᠎at​or  D᠎emov ersion.

مهم ترین این موارد شامل بررسی محتوای سایت و تصحیح محتوای سایت برای بهتر دیده شدن محتوا به موتورهای جستجو و همچنین بررسی تگ های مهم سایت و در انتها ثبت سایت در موتورهای جستجو است. 93 درصد از بازدیدهایی که وب سایت ها دریافت می کنند از موتورهای جستجو است و این باعث می شود همیشه نیاز داشته باشید که اولین انتخابی باشید که در مقابل مخاطبان خود نمایش داده می شود.سئو به شما کمک می کند تا اولین انتخاب برای کسانی باشید که به دنبال آنچه شما ارائه می دهید هستند. بهترین پلن های لینک سازی را برای شما جمع آوری کرده ایم ، شبکه خبری و ربات های اتوماتیک به کمک هوش مصنوعی فرآیند سئو را برای شما راحت تر از همیشه کرده اند . برای مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید . لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست. صفحات بدون لینک که به آن‌ها صفحات Orphan یا یتیم نیز نیز گفته می‌شود، صفحاتی هستند که از زمان ایجاد تا به حال از هیچ صفحه دیگری به آن‌ها لینک نشده است.

لینک سازی عکس‌ها

در این مقاله با مفهوم سئو خارجی چیست و روش های لینکسازی خارجی آشنا شده ایم که میتوانید با روش های گفته شده سایت خود را رد سریعترین زمان به صفحات اول گوگل بیاورید؛ امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. سئو کلاه سفید به تکنیک هایی اشاره دارد که شامل استراتژی ها و راه حل هایی است که از قوانین موتورهای جستجو پیروی می کند. اگرچه تبلیغات، شبکه های اجتماعی و سایر پلتفرم ها می توانند در ایجاد ترافیک برای یک وب سایت موثر باشند، اما منبع اصلی ترافیک وب سایت ها موتورهای جستجو هستند. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) یک تلاش یکباره نیست و یک فرایند مداوم و بلند مدت است.

خدمات سئو شامل استراتژی‌های زیادی است که هدف آن کمک به رتبه‌بندی وب‌سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو است. رتبه بالاتر در موتورهای جستجو می‌تواند ترافیک ارگانیک وب‌سایت شما را افزایش دهد. افزایش ترافیک ارگانیک به این معنی است که محصول یا خدمات شما توسط کاربران بیشتری دیده می شود و این به معنای درآمد بیشتر برای فروشگاه اینترنتی یا شرکت شماست. سئو به استراتژی‌ها، تکنیک‌ها و روش هایی گفته می‌شود که با هدف افزایش تعداد بازدیدکنندگان برای کسب موقعیت‌های بالا در موتورهای جستجو انجام می‌شود. بهینه سازی وب سایت باعث می شود که وب سایت ها در بالای نتایج موتورهای جستجو ظاهر شوند که به پیشرفت کسب و کار کمک می کند.

همچنین می توانید در گروه های مرتبط کاری در شبکه های اجتماعی به دنبال افرادی بگردید که همیشه در حال شیر مطالب هستند و با آنها برای این منظور وارد همکاری شوید. در مطالب با کیفیتی که در سایت های دیگر قرار می دهید، می توانید لینک های بازگشتی برای وبسایت خود قرار دهید که نوعی خرید بک لینک دائمی به حساب می آید، هر چند که این لینک ها no follow هستند اما تاثیر گذار هستند. در واقع، گوگل نشان میدهد که در صورت محبوبیت برند شما، احتمال زیادی وجود دارد که وبسایتهای خبری (گزارشی) درباره شما پست کنند و کاربران را به وبسایت برند شما معرفی کنند.

اگر وبسایتی که حوزهی تخصصش با شما یکی است، شما را معرفی کند و کاربرانش را به شما ارجاع دهد، تز نظر گوگل بسیار معتبرتر از زمانی است که یک وبسایت غیر مرتبط این کار را انجام دهد. آیا استفاده از همین دوره برای مبحث لینک سازی کافی است؟ برای لینک سازی خارجی سایت به یک استراتژی لینک سازی معتبر و اصولی نیاز دارید. لینک های بازگشتی برای سئو مهم هستند زیرا تعداد بک لینک های معتبر و با ارزشی که دارید از کیفیت محتوای سایت شما خبر می دهد. میدانستید در سایت های موزیک، تعداد بک لینک مهم تر از ارزش آن است؟ الگوریتم پنگوئن همواره در حال آپدیت و تغییر روش های پیدا کردن لینک های مصنوعی. در ابتدای همین مطلب، عبارت «سئوی داخلی» یک لینک داخلی است که با کلیک روی آن به مطلبی با همین نام از مجله فرادرس هدایت میشوید. با دریافت مشاوره آنلاین سئو قبل از استفاده از خدمات سئو شرکت های معتبر سئو مانند دی ام روم به راحتی با تکنیک­ها و ترفندهای متخصصان سئو آشنا میشوید و سطح تخصص و حرفه­ای بودن مشاور سئو سایت را تشخیص می­دهید.

اکنون بیش از هر زمان دیگری تعداد بیشماری از شرکت ها در حال خرید بک لینک و رپرتاژ هستند. در زبان سئو هر وقت شما کاربر را توسط لینکهایی که در وبسایتتان ایجاد میکنید، به صفحهی دیگری از وبسایت خود هدایت کنید، لینکسازی داخلی انجام دادهاید. بک لینک های با کیفیت لینک هایی هستند که از سایت دیگری با قدرت صفحه و اعتبار بالاتر از سایت فعلی شما به سایت شما اشاره می کنند. Backlink ها بر سئو و رتبه بندی SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) شما تأثیر می گذارد. این باعث افزایش ترافیک سایت شما و احتمالاً رشد در تعداد بازدیدکنندگان وبسایت میشود.

تیم ما ساختار لینک سایت شما را به همراه بخش‌ها و برچسب‌ها بررسی می‌کند تا استراتژی و برنامه‌ریزی مؤثری برای سازماندهی سایت ایجاد کند تا برای ربات های گوگل جهت فهرست بندی سایت به راحتی قابل درک باشد و همچنین پیمایش کاربران در سایت آسان باشد. یکی از روش های افزایش بهره وری یک سایت از طریق لینک دهی داخلی این است که از مخاطب بخواهید کاری انجام دهد. به این کار «دعوت به اقدام» یا Call to Action گفته می شود که باعث افزایش «نرخ تبدیل» یا Conversion rate می شود. وردپرس و دیگر پلتفرم‌های پیش ساخته افزونه‌هایی برای لینک سازی و قرار دادن آن در محتوا دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در دل محتوای خود، لینک دیگر مطالب سایت خود را نیز قرار دهید. جهت اطلاع از مقالات، نوشته ها و آموزش های مرتبط با مبحث سئو به بخش مقالات سئو یا آموزش بهینه سازی سایت مراجعه کنید.

بنابراین چگونگی لینک سازی دیگر صفحات سایت در صفحه اول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما می‌توانید بهترین، محبوب‌ترین و یا کارآمدترین صفحات خود را به شکل‌های مختلف در صفحه اول لینک کنید تا بازدیدشان بیشتر شود. این به شما کمک می کند کمتر برای تبلیغات هزینه کنید و درآمد خود را در جای دیگری سرمایه گذاری کنید. به عنوان مثال، به جای 5 بنر تبلیغاتی در سایت های دیگر، تنها به 2 بنر نیاز دارید و می توانید پول اضافی را برای بازاریابی محتوا خرج کنید. یکی از مهمترین مزایای سئو برای شما افزایش فروش، سود و ارتقاء کسب و کار شماست.

خرید بک لینکهای کیفی و مرتبط میتواند باعث افزایش رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجو شود. همچنین، خدمات آپ بک لینک با هدف ارائه خدمات با کیفیت و مرتبط با نیازهای کسب و کار شما طراحی شده است. اما همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم؛ به عقیده بسیاری از کاربران، لینکسازی یکی از فرایندهای دشوار و زمانبر در سئو بوده و به همین دلیل، خیلی از آنها ترجیح میدهند در ازای پرداخت مبلغی مشخص، از سایتهای مختلف بک لینک خریداری کنند.

همانطور که در بخش اهمیت لینک سازی داخلی صحبت کردیم، یکی از راه‌های ورود صفحه جدید شما به ایندکس گوگل این است که از صفحه‌ای که قبلاً در ایندکس وجود داشته به این صفحه جدید لینک دهید. بنابراین سعی کنید هیچ صفحه‌ای را بعد از ایجاد بدون لینک باقی نگذارید و اگر هم اکنون چنین صفحاتی دارید، حتماً آن‌ها را شناسایی کرده و با استراتژی‌ای درست برای همه آن‌ها لینک سازی داخلی انجام دهید. یکی از نکات مهم آموزش لینک سازی داخلی، مدیریت تعداد لینک‌های خروجی هر صفحه است. باید مراقب باشید که تعداد هر لینک خروجی بیش از حد نشود، کلمات تکراری لینک نشوند، لینک‌های تکراری در یک صفحه قرار نگیرند و از همه مهم‌تر اینکه تمام صفحه شما را لینک‌های ارجاع به صفحات دیگر پر نکنند. بهتر است فرایند لینک سازی داخلی را به مانند یک جریان جاری در تمام طول فعالیت خود ببینید و برای انجام همیشگی آن یک استراتژی مدون کنید.

در مطلب تفاوت لینک هایNOFOLLOW ،FOLLOW ، SPONSORED و UGC که در خصوص متا تگهای مهم در سئو برای شما عزیزان آماده کردیم، به تگهای فالو و نوفالو هم اشاره کردیم. بینگ وبمستر تولز از شرکت مایکروسافت نیز در قسمت بک لینکها به شما لیستی از سایتهای ارجاع دهنده و صفحات مورد ارجاع و متنهای استفاده شده را نمایش میدهد. ایجاد لینک خارجی برای سئو، یکی از مهمترین بخشهای استراتژی سئو است که اگر درست و اصولی اجرا نشود، قطعاً با نتیجه منفی همراه خواهد بود. اگر بخواهیم خیلی سریع و بدون حاشیه با شما صحبت کنیم اکثر هزینه های که شما برای سئو سایت خود انجام می دهید، هزینه هایی هستند که متخصصین سئو در آن سودی دریافت نمیکنند. ولی در روش لینک دهی خارجی شما از روش بازاریابی ویروسی استفاده کردید و از مردم عادی برای تبلیغ خود استفاده می کنید که همین موضوع هم باعث اعتماد به شما می شود.

شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) یک شبکه از وبسایت‌ها است که به صورت خصوصی متعلق به فردی است و برای ایجاد لینک به یک وبسایت هدف و در شبکه XSEO با هدف انتشار رپورتاژ مشابه سایت های خبری حرفه ای  با قیمت 100 برابر ارزان تر استفاده می‌شود. هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایت‌های شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل می‌شود. هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینک‌های با کیفیت و منابع مرتبط است. با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود. به شرکت هایی که خدمات سئو را به منظور افزایش دید و رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجوی گوگل، یاندکس، بینگ و موتورهای جست و جوی مشابه ارائه می دهند، شرکت های سئو می گویند.

سپس در صفحه فرضی «خواص دمنوش گزنه» به صفحه اصلی خود یعنی «انواع دمنوش سردسیری» لینک دهی می‌کند. لینک‌های اسپانسری همانطور که از نام‌شان پیدا است، لینک سازی‌هایی است که با هدف تبلیغ، حمایت و یا مواردی از این دست و در ازای دریافت پول انجام می‌شود. این نوع لینک و UGC در سال 2018 توسط گوگل معرفی شدند تا در کنار فالو و نوفالو به عنوان روش‌هایی برای شناسایی دقیق‌تر نوع لینک استفاده شوند. توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود.

بسته به کسب و کار خود، می توانید بر وضعیت سایت خود به صورت 24 ساعته نظارت داشته باشید.در هر ثانیه بیش از جستجو در گوگل انجام می شود و این آمار بسیار مهم است. با سئو، شما فقط در یک مکان خاص تبلیغ نمی کنید، بلکه هر زمان که مخاطب نیاز داشته باشد، خود را به آن نشان می دهید. ارزش جستجوهای محلی نیز بسیار بالاست و طبق گزارشات 80 درصد جست و جوهای محلی منجر به خرید کالا یا خدمات می شود. اگر روی سئوی محلی سرمایه گذاری نکنید، مشتریانی را که آماده خرید هستند از خود دور می کنید.

یکی از دلایل این امر این است که 75 درصد از کاربران تنها صفحه اول موتورهای جستجو را بررسی می کنند. آنها به چیزی که موتور جستجو در صفحه اول خود قرار می دهد اعتماد دارند و بقیه گزینه ها را حذف می کنند. معمولا افرادی که در اینترنت به دنبال مطلبی می گردند می خواهند بدانند مقاله ای که آن را مطالعه می کنند معتبر هست یا خیر. اگر می خواهید از طریق وبسایت، خدمات خود را معرفی کنید و یا محصولتان را به فروش برسانید باید حس اطمینان و اعتماد را در بازدیدکنندگان به وجود آورید. آن ها باید بدانند که کار شما چه مزیت هایی نسبت به رقیبانتان دارد و به چه دلایلی باید شما را انتخاب کنند. به عنوان مثال یک سایت تخصصی فروش دمنوش‌های گیاهی را تصور کنید که درباره تمام گیاهان دارویی موجود تولید محتوا کرده و حال آن‌ها را بر اساس اقلیم آب و هوایی دسته بندی می‌کند.

تا پیش از رونمایی گوگل از الگوریتم پنگوئن در سال 2012 کافی بود انکرتکست شما برای لینک سازی داخلی همان کلمه کلیدی صفحه مقصد باشد تا رتبه و امتیاز مطلوب کسب شود. گاهی طولانی شدن یک انکر تکست باعث عدم توجه کاربر می‌شود؛ حتی اگر آن را بولد، رنگی و چشم نواز کرده باشید. اگر شما یک جمله طولانی یا یک خط از متن خود را به عنوان انکر تکست انتخاب کنید، احتمال آن‌که کاربر شما از کلیک بر روی آن صرف نظر کند، افزایش خواهد یافت؛ اما اگر آن را بهینه شده و هوشمندانه برگزینید، احتمال جلب توجه بیشتر خواهد بود.

دلیل این امر این است که با سئو می توانید رتبه های بالاتری در موتورهای جستجو کسب کرده و رشد کنید. ویژگی اصلی سئو که بسیاری از کسب و کارها آن را فراموش می کنند، توانایی این ابزار در افزایش اعتبار کسب و کار است. به طور کلی لینک نوفالو برای جلوگیری از جریمه شدن در گوگل و همچنین رفع مسئولیت درباره لینک مقصد پرکاربرد و مهم است. برای اولین بار در سئو ایران ، با پرداخت مرحله به مرحله در خدمات سئو ما و دیدن نتایج هر مرحله پس از پرداخت نگران از دست رفتن یا تضمین سئو سایت خود نباشید . همانطور که گفته شد، پست‌های قدیمی شما پس از مدتی ممکن است نرخ بازدید کمتری را جذب کرده و به دست فراموشی سپرده شوند. یکی از روش‌های زنده نگه داشتن یک پست قدیمی این است که در پست‌های تازه‌تر به طور مرتب به آن لینک داده شود و مخاطبان را به سوی بازدید مرتب از آن صفحه دعوت کنیم.

  • خدمات سئو شامل استراتژی‌های زیادی است که هدف آن کمک به رتبه‌بندی وب‌سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو است.
  • ایجاد یک وبسایت قدرتمند نقطه شروع خوبی برای کسب و کار آنلاین است، اما تضمینی برای موفقیت نیست!
  • لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست.

لینک های داخلی به گوگل می‌گویند که کدام صفحات در سایت شما از سایرین مهم‌تر هستند و چون یکی از عوامل اصلی هستند، تیم ما آنها را در نظر می‌گیرد و با بهترین روش‌ها و استراتژی‌های موفق و اثبات شده ، لینک های داخلی سایت شما را با کلمات کلیدی مناسب و مرتبط بروز می کند. لینک های کامنتی یا Comment Backlink به بک لینک‌هایی اشاره دارد که در قسمت کامنت‌ها یا بخش نظرات سایت‌ها قرار می‌گیرند. این نوع لینک‌ها در بخش کامنت یا نظرات مربوط به مطالب وب سایت‌ها قرار می‌گیرند و هدفشان افزایش تعامل با کاربران و جلب توجه و بازدیدکنندگان است. وقتی کاربران در بخش کامنت‌ها یا نظرات سایت‌ها نظری را ارسال می‌کنند، ممکن است به همراه نظرشان یک لینک به سایت خود یا منبع مرتبط دیگری قرار دهند.

به عبارت دیگر، صاحبان وب سایت باید به طور مداوم بر سئو وب سایت های خود نظارت داشته باشند. ارجاع بیش از اندازه و اغراق شده به یک صفحه تمایل کاربر را برای کلیک کاهش می‌دهد. این موضوع می‌تواند به ضرر صفحات مهم شما باشد؛ چرا که ممکن است شما به دلیل اهمیت بالای آن صفحه (برای خود یا برای کاربر) به دفعات متعدد در میان مطلب خود مخاطب را به صفحه هدف ارجاع دهید و این موضوع باعث کاهش تمایل کاربر برای مطالعه آن صفحه شود. بخاطر داشته باشید که گوگل تمامی رفتارهای درون صفحه‌ای را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد و ارجاع زیاد به یک صفحه با استقبال پایین می‌تواند حتی به نوعی یک امتیاز منفی نیز محسوب شود. وقتی شما یکی از صفحات خود را به URL جدیدی منتقل می‌کنید، 2 وظیفه عمده بر عهده خواهید داشت. نخست آن‌که لینک‌سازی‌های دیگری که در این صفحه انجام داده‌اید را ویرایش کنید و سپس نشانی این صفحه را در دیگر صفحاتی که از آن‌ها به صفحه ریدایرکت شده ارجاع داده‌اید عوض کنید.

اگر این کارها را انجام ندهید، کاربر شما با کلیک بر روی لینک، با خطای 404 مواجه می‌شود و بستن سریع این صفحه توسط کاربر، افزایش نرخ پرش را به همراه خواهد داشت. از آنجایی که اغلب اوقات ریدایرکت 301 (دائمی با تمام امتیازات سئو) انجام می‌گیرد، بنابراین این کار می‌تواند سابقه یک صفحه معتبر را نیز خراب کند. بنابراین نشانی صفحات ریدایرکت شده خود را در صفحاتی که از آن‌ها به این صفحه لینک سازی انجام شده تغییر دهید تا به این مسئله بر نخورید. لینک های شکسته یا (Broken Links) لینک هایی هستند که قبلاً ثبت شده اند و در حال حاضر به هر دلیلی در دسترس نیستند. یعنی وقتی کاربر یا گوگل آن لینک ها را دنبال می کنند، با خطا مواجه می شوند. وجود لینک های شکسته در محتوا هم باعث تضعیف تجربه کاربر و ایجاد احساس منفی در مخاطب می شود و هم اثر منفی روی سئو سایت شما خواهد داشت.

درواقع تعداد کلیک بر روی وب سایتی که در رتبه اول گوگل قرار گرفته است، با مجموع کلیک های وب سایت های رتبه دوم تا دهم برابری می کند و حتی گاهی کلیک های وب سایتی که در رتبه اول قرار گرفته است از مجموع کلیک های وب سایت های موجود در ۳ صفحه اول بیشتر است. با این حال، لازم است توجه داشت که استفاده از شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) به منظور بهینه‌سازی سئو برخلاف راهنمایی موتورهای جستجو مانند گوگل است. موتورهای جستجو شبکه وبلاگ‌های خصوصی را به عنوان یک فنیک منابع لینک‌های مصنوعی در نظر می‌گیرند و ممکن است وبسایت‌هایی که در این فعالیت شرکت می‌کنند را مجازات کرده و رتبه آن‌ها را کاهش دهند.

بنابراین درباره روش‌های بهینه سازی انکرتکست در فرایند آموزش لینک سازی داخلی تحقیق کرده و از آن به صورت هوشمندانه استفاده نمایید. استراتژی سئو فرایند سازمان دهی محتوای وب سایت توسط موضوع آن می باشد که به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند تا قصد یک کاربر هنگام جستجو را درک کند. جز در مواردی که به دلایل مختلف از لینک سایت رقیب در محتوای سایت خود استفاده میکنیم. تو این روش یجورایی ما داریم گوگل رو دور میزنیم، چون همونطور که گفتیم، اصولش اینه سایت شما مرجع بشه و به طور خود جوش بقیه بهتون لینک بدن. هرچه که تعداد بک لینکهایی که قبلاً در این سایتها ایجاد شده، کمتر باشند، شانس شما برای بهبود امتیاز سئو هم بیشتر خواهد شد.

هر چند وقت یک بار، با استفاده از ابزارهای بررسی لینک های شکسته، سعی کنید این لینک ها را از سایت خود حذف کنید. برای این کار پیشنهاد می کنیم در صفحه ای با عنوان “درباره ما” کسب و کار خود را به مخاطبان معرفی کنید و داستان شکل گیری برندتان را برای آن ها توضیح دهید. از آنجایی که چنین صفحه ای برای سایت شما از اهمیت بالایی برخودار است باید آن را در معرض دید مخاطب قرار دهید تا هر کس که می خواهد درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کند به این صفحه هدایت شود. پس با لینک دهی داخلی کاری کنید که بازدید کنندگان با یک کلیک بتواند به این مطلب دسترسی پیدا کنند. همانطور که چگالی و پراکندگی کلمات کلیدی در محتوا اهمیت دارد، میزان پراکندگی لینک‌ها نیز حائز اهمیت است.

سئو همیشه در حال تغییر است، بنابراین شما باید همیشه در حال یادگیری و به روز رسانی اطلاعات خود باشید. سئو این توانایی را دارد که جنبه های دیگر بازاریابی مانند بازاریابی محتوا، بازاریابی ویدیویی و بازاریابی رسانه های اجتماعی را ارتقا دهد و می تواند به شما مزیت مبارزه با شرکت هایی را بدهد که از نظر امکانات قوی تر از شما هستند. در صورت عدم رضایت شما، تمام مبالغ دریافت شده، با کمال احترام تقدیم خواهد شد. اگر چنین گزینه هایی به آسانی در دسترس مخاطبان قرار بگیرند خواهید دید که آن ها هم وارد عمل شده و برای خرید از شما، ثبت نام و یا سایر موارد ذکر شده اقدام می کنند. نماد اعتماد مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت به شما اطمینان می دهد که فعالیت شهر محتوا تحت نظارت نهادهای قانونی است.

سعی کنید چند لینک مختلف را زیر هم قرار ندهید آن‌ها را به صورت پراکنده در تمام محتوا جاری کنید. از گذاشتن لینک‌های تکراری اجتناب نمایید و اگر موضوع صحبت شما می‌تواند هم زمان به دو محتوای دیگر ارجاع شود، بین آن دو یکی را (ترجیحاً محتوای پر بازدیدتر را) لینک کنید و محتوای دیگر را در ادامه صفحه (آن هم به اقتضای ضرورت) قرار دهید. دقت داشته باشید لغت یا عبارتی که انتخاب می کنید باید با مقاله ای که به آن ارجاع داده می شود مرتبط باشد چرا که این کار به گوگل کمک میکند تا از محتوای مطلب شما مطلع شود. از طرفی دیگر با خواند این لغت مخاطب تصمیم می گیرد که روی لینک کلیک کند و مطلب را بخواند یا خیر. شما می توانید از کلمات کلیدی آن مقاله به عنوان انکر تکست استفاده کنید اما پیشنهاد می کنیم در موارد مختلف کمی خلاقیت به خرج دهید و همیشه همان عبارت همیشگی را به کار نبرید. همانطور که گفتیم پس از نوشتن یک مطلب باید مقالات مرتبط با آن موضوع را بررسی کرده و تصمیم بگیرید که می خواهید در پست جدیدتان به چه صفحاتی لینک دهی کنید.

با این کار در خصوص موضوعات آن سایت و مقالات مشابه موجود در آن اطلاعات مفیدی جمع آوری می کند. معمولا آدرس صفحه اصلی هر سایت از بالاترین ارزش برخوردار است، چرا که معمولاً بیشترین بک لینک ها (Backlinks) را دریافت می کند. عباراتی که در انتهای صفحه نتایج وجود دارند، مهم ترین عباراتی هستند که توسط کاربران گوگل جستجو شده اند. پس از آن که نتایج گوگل برای شما کامل شد، با مشاهده نتایج می توانید بهترین کلمات یا عبارات را انتخاب کنید.

برای آنکه بهتر متوجه تاثیر لینک داخلی بر سئو یک سایت شوید قصد داریم در ابتدا کمی به نحوه عملکرد ربات گوگل بپردازیم. گوگل برای آنکه بفهمد محتوای سایت شما چیست و ارزش آن چقدر است از لینک ها استفاده می کند. وظیفه دنبال کردن لینک های داخلی و خارجی سایت ها بر عهده ی رباتی به نام Google bot می باشد. زمانی که این ربات به صفحه اصلی یک سایت می رسد لینک ها را دنبال کرده و صفحات مختلف را بررسی می کند.

  • بنابراین درباره روش‌های بهینه سازی انکرتکست در فرایند آموزش لینک سازی داخلی تحقیق کرده و از آن به صورت هوشمندانه استفاده نمایید.
  • با استفاده از خدمات شرکت سئو می توانید مطمئن باشید که وب سایت شما همیشه با آخرین الگوریتم ها سازگار است و می توانید به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنید.
  • صفحات بدون لینک که به آن‌ها صفحات Orphan یا یتیم نیز نیز گفته می‌شود، صفحاتی هستند که از زمان ایجاد تا به حال از هیچ صفحه دیگری به آن‌ها لینک نشده است.
  • سئو باعث می شود مشتریان به فروشگاه آنلاین شما بیایند یا از شما خرید کنند.
  • تگ Alt کمک می کند که اگر کاربر شما به هر دلیلی نتوانست عکس را لود کند با استفاده از متنی که در این عکس به عنوان موضوع قرار داده اید متوجه شود که چه عکسی را نتوانسته مشاهده کند.

یکی از موارد بسیار مهم در رتبه بندی نتایج زمانی رخ میدهد که کاربر وارد شده به سایت از سایت دلسرد شده و سریعا خارج شود. همیشه این مشکل به دلیل بهینه نبودن سایت از نظر سرعت ،کد نویسی و یا ظاهر میباشد. بهینه سازی سایت باعث بهبود این موارد با توجه به نوع کاربر ویزیت کننده از سایت شما خواهد شد. هر چه کاربران در میان صفحات شما بیشتر آمد و شد داشته باشند، امتیاز سایت شما افزایش خواهد یافت و نرخ جهش سایت نیز پایین خواهد آمد. ماندگاری کاربر در سایت شما برای گوگل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و میزان توقف کاربران و حتی اسکرول کردن آنان (بالا و پایین کردن صفحه شما) همگی تحت نظارت چشمان تیزبین ربات‌های تحلیلگر گوگل قرار می‌گیرد. بر اساس همین ماندگاری است که میزان ارزشمدن بودن و مفید بودن سایت شما به گوگل اثبات می‌شود و امتیاز بالاتری به سئوی سایت شما خواهد داد.

به عبارت دیگر سئوی خارج از صفحه تمام کارهایی است که شما در خارج از سایت خود انجام می دهید تا گوگل و سایر موتورهای جستجو سایت شما را قابل اعتماد و معتبر تشخیص دهند. بله؛ در سئو ماهانه معمولا تضمین انجام کار داده می شود و شما هزینه های سئو را برای کارهایی که قرار است صورت بگیرد پرداخت میکنید. یکی دیگر از نکات قابل توجه اهمیت صفحه ای است که لینک های داخلی در آن جای داده میشود. خرید بک لینک یکی از همین استراتژیهای سئو میباشد که در مقاله امروز وبلاگ جی ادز، قصد داریم به آن پرداخته و تأثیر استفاده از این روش بر سئو سایت و نتایج دریافتی از گوگل را با هم بررسی کنیم؛ پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در نتیجه حتما به این موضوع اهمیت دهید و از سایت هایی که موضوع مرتبطی با سایت شما ندارند لینک نگیرید. اولین نکته ای که در راهنمای وبمستر گوگل وجود داره اینه که خرید و فروش لینک هایی که رتبه صفحه رو انتقال میدن، میتونه روی رتبه بندی وبسایتتون تاثیرات منفی هم داشته باشه.

برای فعالیت و بقا در دنیای سئو، ناچار هستید که به سراغ خرید بک لینک بروید، اما حتما از نکاتی که در این مطلب ذکر شد، استفاده کنید و سعی کنید کاملا طبیعی رفتار کنید. بنابراین تفاوت اصلی میان لینک داخلی و خارجی در این است که لینک سازی داخلی ارجاع از صفحه‌ای به صفحه دیگر در خود سایت شما است و اصطلاحاً مبدا و مقصد هر دو یکی است. اما در لینک سازی خارجی ممکن است سایتی دیگر شما را لینک کرده باشد و یا شما یک سایت معتبر را به عنوان منبع خود لینک کنید. لینک کردن دیگر سایت‌های معتبر در محتوای شما نیز مزایایی برای شما خواهد داشت؛ چرا که هم به محتوای شما اعتبار خواهد بخشید و هم به ربات‌های خزنده گوگل خواهد گفت که آنچه شما ایجاد کرده‌اید با کدام صفحات در ارتباط است. اما بیشتر از همه این‌ها لینک سازی داخلی اهمیت دارد و مزایای به مراتب بیشتری را برای سایت شما ایجاد خواهد کرد؛ البته به شرط آن‌که نکات گفته شده در ادامه این مقاله را در انجام این کار رعایت نمایید. به همین دلیل با افزایش تعداد بک لینک های سایتتان می توانید در گوگل رتبه ی بهتری پیدا کنید.

سئو باعث می شود مشتریان به فروشگاه آنلاین شما بیایند یا از شما خرید کنند. از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند. اینکه قرار نیست تمام صفحات ما به هر قیمتی بازدید بالایی به دست بیاورند.

این ارجاعات می‌توانند توانایی شما در رتبه‌بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو را بهبود بخشند. خرید بک لینک به معنای خرید بک لینک‌هایی است که قبلاً برای سایت شما ایجاد شده‌اند. محتوای تولید شده توسط کاربر یا UGC اصطلاحی است که به مشارکت کاربران در تولید محتوا با عنوان، اعتبار یا کامنت زیر پست شما تولید می‌کنند. این اتفاق زمانی می‌افتد که کامنت یک کاربر زیر پست شما خود می‌تواند به جذب کاربر در صفحه شما کمک کند یا زمانی که در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ مربوط به محتوای شما پستی منتشر می‌شود.

بنابراین، همواره بهتر است از راهکارهای سئو و تبلیغاتی متعارف و اصولی استفاده کنید.اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با خوشحالی پاسخگو خواهیم بود. ایجاد صفحات خوشه‌ای درست مانند زمانی است که قصد دارید خیابان‌های شهر را نامگذاری کنید و در خیابانی به نام فرضی «هلال احمر» کوچه‌ها را به صورت هلال یک، هلال دو و… حال وقتی در سایت خود قصد ساخت صفحات خوشه‌ای را دارید، کافی است مطالب خود را با توجه به موضوعات مختلف سایت دسته بندی کرده و سپس در آن‌ها به شاخه اصلی (صفحه حاوی موضوع کلی) لینک دهید.

صفحاتی که مهم‌ترین و پربازدیدترین صفحات سایت شما به شمار می‌روند، باید در دل خود با استفاده از کلمات کلیدی سایت شما، لینک‌ صفحات دیگر را جای داده باشند. وقتی صفحه جدیدی ایجاد و محتوای جدیدی آپلود می‌کنید، برای دیده شدن آن باید منتظر ورود این صفحه به ایندکس گوگل باشید تا سپس در نتایج جستجو نیز نمایش داده شود. ربات‌های خزنده گوگل به طور پیوسته در جستجوی صفحات جدید می‌گردند و یکی از ساده‌ترین روش‌های نشان دادن صفحه جدیدتان به گوگل، این است که آن را در صفحه دیگری که قبلاً وارد ایندکس شده لینک کنید.

زمانی که ما برای اولین بار وارد یک شهر جدید می‌شویم، بدون تابلوهای راهنمای موجود در شهر، قادر به یافتن مقصد خود نخواهیم بود و این سردرگمی شاید باعث شود دیگر پا در آن شهر نگذاریم! بنابراین وجود تابلوهای راهنما می‌تواند باعث هدایت صحیح مردم یک شهر و افرادی که تازه به آنجا وارد شده‌اند باشد. بحث لینک سازی داخلی سایت نیز دقیقاً مشابه همین موضوع است و در کنار نقشه سایت (Site map) می‌تواند هدایت‌گر کاربران برای مطالعه و بررسی سایت شما باشد. چیزی که شاید بسیاری از شما پیشاپیش آن را می‌دانید؛ اما بهتر است با یک تعریف ساده، جامع و یکپارچه به اصل مسئله بپردازیم.

لینک سازی درست در قالب انواع لینک داخلی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، درست مانند همان تابلوهای راهنمایی است که در ابتدای این مقاله برای یک شهر فرضی مثال زدیم. داشتن یک استراتژی دقیق و هوشمندانه برای استفاده از لینک‌ها در صفحات، سبب ایجاد ساختاری منسجم و کاربرپسند خواهد شد. لینک سازی منوی سایت یکی از رایج‌ترین روش‌های لینک سازی است که به ناوبری سایت نیز معروف است و امکان چیدمانی مرتب و دسته بندی شده را برای دسترسی به صفحات مهم سایت به شما خواهد داد. البته در اغلب موارد تمام صفحات سایت را نمی‌توان در منو قرار داد؛ اما امکان لینک سازی به بخش‌های اصلی قطعاً ضروری است. به عنوان مثال در منو لینک مقالات آموزشی سایت را قرار می‌دهید و سپس در آن صفحه لینک مطالب خود را به ترتیب تاریخ قرار خواهید داد.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما