بانک مرکزی ایران با شرکت ملی صنعت مس تفاهم نامه همکاری امضا کرد

عنوان 20- تفاهم نامه همکاری این بانک با شرکت ملی هنر مس ایران توسط امیر خرمی شد، مدیر عامل این شرکت، شهریار متوکل، عضو هیئت مدیره و همچنین محسن سیفی، رئیس بانک و یاسر مرادی از اعضای هیئت مدیره بانک صادرات ایران.

در این جلسه که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیریت بانک مرکزی و همچنین مدیران ارشد شرکت ملی صنعت مس برگزار شد، سیفی ابتدا امضای این تفاهم نامه را قرائت کرد. از خدمات گسترده این بانک به سایر بخش های صنعت و تولید این کشور خبر داد و گفت: تفاهم نامه صادرات ایران با شرکت ملی صنعت مس ایران منجر به همکاری و تامین مالی بیشتر در بخش های مختلف می شود. صنعت مس این کشور است و این بانک تاسیس شده است. به عنوان یک همراه و یاور برای پیشبرد هر چه بیشتر این رشته.

وی با تاکید بر اینکه بانک مرکزی مفتخر به گسترش روابط با شرکت‌ها و شرکت‌های بزرگ تجاری است که دارای زنجیره قابل توجهی در اقتصاد ایران هستند، افزود: با استفاده از همه ظرفیت‌های این تبصره و توانمندی‌های داخلی و خارجی بانک مرکزی ایران. خدمات تمامی شرکت های تابعه و پیمانکار ملی مس، شاهد اتفاقات بزرگی در مسیر سرمایه گذاری و کمک به صنعت مس و صنایع وابسته در مناطق مختلف کشور خواهیم بود.

رئیس کل بانک مرکزی افزود: این بانک در ارتباط با شرکت های بزرگ و کارآمد اقتصادی مانند شرکت ملی هنر مس ایران حساب ویژه ای افتتاح کرده است و به دنبال این تفاهم نامه هستیم که دستاورد بزرگی برای بانک کشور و برای صنعت مس و خدمات رسانی به کشور، با استفاده از تمامی توانمندی های موسسات خدماتی عمومی، زنجیره ملی تامین مس را از معدن تا بخش صادرات و محصولات با استفاده از مس توسعه یافته در کشور پیاده سازی می کند. . در این راستا، بانک مرکزی ایران به حمایت مالی کلیه پیمانکاران، تامین کنندگان و شرکت های تابعه شرکت ملی هنر مس توجه دارد و با استفاده از تمامی ابزارهای مالی و بانکی، خدمات مختلف بانکی برای کارکنان و مشتریان از جمله چک دیجیتال، سفته ها و قبوض الکترونیکی، ضمانت نامه های جدید، اوراق مرابحه، صکوک، گواهی سپرده ویژه و فرصت های موجود این وظیفه را انجام می دهند.

سیفی تاکید کرد: این قرارداد آغاز فصل جدیدی از همکاری و همکاری بانک و شرکت ملی صنعت مس است و آنچه در این تفاهم نامه حائز اهمیت است، علاوه بر سرمایه گذاری و تامین مالی بانک مرکزی ایران، توجه به کارکنان و کارگران شرکت ملی مس که امیدواریم کارکنان دولتی شرکت های زیرمجموعه مس که از کارگران زحمتکش کشور هستند از خدمات مناسب بانک مرکزی بهره مند شوند و پاسخگوی زحمات آنان باشند. در مسیر تولید در کشور

امیر خرمی شد، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی صنعت مس ایران نیز در این نشست تاکید کرد: امضای تفاهم نامه با بانک مرکزی ایران برای گسترش همکاری بین شرکت ملی صنعت مس ایران ایران و بانک مرکزی ایران در آینده نزدیک به هم نزدیک خواهند شد از اینکه در این تفاهم نامه وام های مناسب ریالی و ارزی مورد بحث قرار گرفته است، افزود: همکاری مناسبی با بانک مرکزی ایران در این زمینه خواهیم داشت. زمینه های میانجیگری و لیزینگ. ، تامین سرمایه و بیمه هرمیشاد افزود: تامین سرمایه 270 شرکت طرف قرارداد با شرکت ملی صنایع مس ایران که به صورت دوره ای یا پروژه ای با این شرکت همکاری می کنند، این تفاهم نامه نیز مطرح است. وی افزود: هم بانک صادرات ایران و هم شرکت ملی صنعت مس ایران توجه ویژه ای به شرکت های دانش پذیر دارند و تلاش شده تا شرایط حضور شرکت های دانش پذیر در این بخش فراهم شود. روابط بانک صادرات ایران

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما