این 2 اشتباه قضاوتی مقابل استقلال در روز جدید اتفاق افتاد

جواد نکونام در نشست خبری پس از پیروزی استقلال برابر مس رفسنجان گفت: این برد را به هوادارانم تبریک می گویم، امروز آمدند و بعد از مدت ها توانستیم آنها را ببینیم. من به تیممان تبریک می گویم و برای بازیکنانمان خسته نباشید. حدود 6 هفته بازی نکردیم. با شرایط مسابقه خیلی فاصله داشتیم.

ما مدت هاست که نتایج آماده سازی ناقص را دیده ایم

وی افزود: بازیکنان ما در تیم ملی و تیم ملی امید حضور داشتند. این کار ما را سخت کرد. خیلی بد تمرین کردیم. این نتیجه جا ماندن تیم ما در پایان بازی بود. ما بازی رسمی نداشتیم و فقط یک بازی دوستانه داشتیم اما بچه های ما زحمت کشیدند.

ما ناخواسته فرصت ها را از دست دادیم

سرمربی استقلال گفت: نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و می توانستیم گل هم بزنیم. شاید دیر به هدف رسیدیم. در نیمه دوم بعد از گلزنی باز هم موقعیت هایی داشتیم. متاسفانه در 10 دقیقه پایانی بازی با بی میلی موقعیت ها را از دست دادیم و تحت فشار بودیم. حتی تحت فشار هم باید در ضد حمله گل می زدیم. بچه‌ها باید از این فرصت استفاده می‌کردند، زیرا ما کار می‌کردیم و می‌دانستیم که تیم حریف پرس می‌کند. او تاکتیک خود را برای گلزنی تغییر داد، اما ما نتوانستیم گلزنی کنیم.

مهمان بودن برای کسب 3 امتیاز بسیار مهم است

وی گفت: توانستیم بازی را ببریم. تلاش برای کسب 3 امتیاز در شهری که میهمان هستیم برای تیم ما بسیار مهم بود. در این مدت به خاطر بازیکنانی که در اردو بودند شرایط خوبی نداشتیم. امیدوارم بتوانیم در تعطیلات با ترکیب کامل تمرین کنیم و برای شروع لیگ آماده شویم.

چرا باید فوتبال بدون تماشاگر باشد؟

نکونام در خصوص اینکه چند روز پیش بازی هایی به دلیل حضور تماشاگران آغاز شد، گفت: فوتبال با هواداران زیباست. وقتی می بینیم هواداران در ورزشگاه جو خوبی برای تیم خود ایجاد می کنند و به تیم مقابل فشار می آورند، چرا از آن استفاده نمی کنیم؟ چرا بازی باید بدون تماشاگر باشد؟ امیدواریم این اتفاقات در فوتبال ما رخ ندهد. هواداران و هواداران تیم ها می آیند و از فوتبال لذت می برند. این فوتبال برای مردم است. آنها باید بتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.

اعتراض نکونام به 2 اشتباه قضاوتی

سرمربی استقلال درباره قضاوت این بازی گفت: اکرمی در نیمه دوم خیلی خوب قضاوت کرد. در نیمه اول 2 اشتباه تیم ما را تحت تاثیر قرار داد. منظره مشکوک بیرون یا داخل 18 یارد حریف بود. در داخل و خارج اشتباه بود. در صحنه دوم بازیکن تیم حریف باید اخراج می شد. صحنه بین دو نیمه و بعد از بازی را دیدم، بازیکن حریف باید در نیمه اول اخراج می شد اما داور این کار را نکرد. این 2 صحنه اشتباهات چشمگیری در گیم پلی بازی بود. در نیمه اول ما عصبی بودیم. اگر پنالتی نبود، تقصیر نبود، اشتباه بود. یا با محل اخراج خیلی فاصله داشتیم، ایشان که داوری باتجربه و بین المللی است اشتباه نکند. منظورم این است که قضاوت او در نیمه اول با توجه به اشتباهات ضعیف بود، او در نیمه دوم قضاوت خوبی داشت.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما