راه دستیابی به توسعه در نفت، ساخت پالایشگاه های نفت است

عنوان 20- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: احداث و راه اندازی کارخانه ها علاوه بر مزیت هایی مانند تولید فرآورده، تسریع در تحویل و توزیع انواع فرآورده های نفتی به دوردست ها و صعب العبور. دسترسی به مناطق، ورود بخش خصوصی به صنعت تبدیل را ترویج می کند.

حسین حسین زاده با بیان اینکه امروز دنیا به سمت ساخت پالایشگاه نفت پیش می رود چرا که این یکی از راه های رهایی از مشکلات نفت خام و نفت خام است، اظهار داشت: بی شک ساخت چنین پروژه هایی منجر خواهد شد. به ورود نقدینگی از دست رفته به تولید. وی افزود: یکی از راه های دستیابی به توسعه در نفت، ایجاد پالایشگاه های نفت است، از این رو ایجاد پالایشگاه های نفت باید به عنوان یک سیاست راهبردی توسط همه دولت ها اجرا شود.

حسین زاده تصریح کرد: ساخت و راه اندازی پالایشگاه های نفت نه تنها فرآورده های مختلف نفتی را در نقاط دورافتاده و صعب العبور توزیع می کند، بلکه مشوقی برای ورود بخش خصوصی به صنعت پالایش نفت خواهد بود. هادی بیگین‌جد، یکی دیگر از اعضای کمیسیون انرژی مجلس نیز با تاکید بر ضرورت ایجاد پالایشگاه‌های نفتی، گفت: احداث پالایشگاه‌های نفت موجب توسعه صنایع پایین دستی و تولید محصولات پتروشیمی می‌شود و به تقویت منابع منطقه کمک می‌کند. . وی با اشاره به اینکه ساخت پروژه های نفت و گاز به ویژه پالایشگاه های نفت سودآور بوده و بازده سرمایه گذاری خوبی دارد، گفت: احداث پالایشگاه، توقف خام فروشی، تبدیل آن به فرآورده های ارزشمند، ایجاد ارزش اقتصادی برای کشور، اشتغال، خنثی سازی تحریم ها، افزایش درآمد ارزی، تنوع بخشی به مشتریان و…

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما