مجازات یحیی برای دو ستاره پرسپولیس پس از درگیری روز جدید مشخص شد

در آخرین دقیقه نیمه اول دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان اتفاق عجیبی بین بازیکنان این تیم رخ داد و دو بازیکن سرشناس سرخ پوشان بر سر انجام یک ضربه پنالتی به مشاجره پرداختند. درگیری لفظی سروش رفیعی و محمد حسین کانونی زداگون که با دخالت سایر بازیکنان به پایان رسید باعث شد تا یحیی گل محمدی با چکش تصمیم بگیرد.

معمولا در تیم های بزرگ و «پرسپولیس» از این دست اختلافات پیش می آمد، اما یحیی این بار دردی ندید و با تصمیم انضباطی، در بین دو نیمه هر دو بازیکن را از تیم خارج کرد و با جایگزینی سروش روفیعی تغییراتی را در تیمش ایجاد کرد. کانونی زادگان. و تغییرات خطرناکی در زندگی او رخ داد.

تصاویر و فیلم های گفتگوی آنها به سرعت در فضای مجازی و رسانه ای پخش شد و در حالی که بحث داغ در صفحات هواداران ادامه داشت، سروش و کانونی از کنار خبرنگاران گذشتند و سوار اتوبوس پرسپولیس شدند. آنها آنقدر این موضوع را عادی می دانستند که حتی در مورد آن صحبت نمی کردند، اما وقتی به تلفن همراه خود نگاه می کردند، روی اخبار و پست های مربوط به آن کلیک می کردند.

برای آنها این موضوع به طور کامل حل شد و در بازی بود. به خصوص اینکه پرسپولیس در آن لحظه تحت فشار بود و بازیکنان برای زدن گل پیروزی بی تاب به نظر می رسیدند و حتی زمانی که کنعانی برای سروش داستان می ساخت، از نظر رفیع یک اقدام اضافه بود. ، آن درگیری توضیح خاصی ندارد و بخش ساده ای از فوتبال است که ده ها نمونه از آن در هر سطحی وجود دارد.

در عین حال گفته شد مجازات این دو بازیکن تنها به اخراج آنها از تیم محدود نمی شود و از آنجایی که این صحنه در یک بازی بین المللی رخ داد و بازیکنان حریف نیز از دیدن این صحنه شگفت زده شدند. ، شاید گل محمدی برای هر دوی آنها مجازات و جریمه های بیشتری در نظر بگیرد اما تنها اتفاق دیروز حضور این دو بازیکن در تمرینات گروهی بود. کنعانی و رفیعی که برای دیدار مقابل استقلال تاجیکستان در ترکیب اصلی حضور داشتند، با تصمیم یحیی گل محمدی تصمیم گرفتند تمرین 70 دقیقه ای کامل را با بازیکنان ذخیره انجام دهند و در عین حال با بازیکنان اصلی ریکاوری کنند.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما