هدیه گروه بهمن به شرکت ملی پست در روز جهانی پست چه بود؟

تیتر 20- محمود لیایی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست در حاشیه این ارائه گفت: در پی همکاری گروه بهمن با شرکت ملی پست یکی از بزرگترین نمایش های ناوگان پستی صورت گرفت. در مراسم معرفی مینی بوس اینرودز، یک دستگاه کامیون 19 تنی و یک کامیون 8.5 تنی وارد ناوگان شرکت «پست ملی» شد.وی در خصوص همکاری این خودروساز با شرکت «پست ملی» گفت: گروه بهمن هدیه به شرکت پست ملی گارانتی یک ساله خود را تمدید کرد و اکنون کامیون های این شرکت سه سال یا دویست و پنجاه هزار کیلومتر گارانتی دارند. امیدواریم دامنه این تعهدات گسترش یابد تا بتوانیم از بقیه محصولات گروه بهمن نیز استفاده کنیم.محمود لیایی در پاسخ به این سوال که کدام ویژگی Inroads مورد توجه کارشناسان شرکت ملی پست قرار گرفته است، گفت: ملی. شرکت پست تولید کننده تمامی وانت ها می باشد که در داخل کشور تست شد و در نهایت وان اینرودز توانست بهترین امتیاز را کسب کند. Van Inroads یک کامیون سدر بود که سرعت عملیات پستچی ها و دسترسی آنها به پست را تسهیل می کرد. این ویژگی منجر به سرعت و کاهش هزینه های خدماتی می شود.وی درباره اضافه شدن 83 کامیون Inroads، Empower BD300 و Force 8.5 تنی به این شبکه گفت: با این کار سرعت سرویس دهی به شهرهای مرزی و فقیرنشین افزایش می یابد و از این رو برخی از مراکزی که خط مستقیم پستی نداشتند اکنون دارای خط پست هستند.محمود لیایی در این خصوص گفت: گروه بهمن با همکاری محصولات خود را با نیاز شرکت ملی پست تطبیق داده است. معاون وزیر ارتباطات در این خصوص گفت: شرکت «پست ملی» به ظرفیت موتورسیکلت های تولیدی گروه بهمن به منظور نوسازی ناوگان پستی توجه دارد.

محمد احمدی: نیروی پست 40 درصد فرسوده است محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی رئیس شرکت ملی پست می گوید: با اضافه شدن محصولات گروه بهمن به ناوگان شرکت ملی پست ایران، حدود 15 دستگاه خطوط مبادلات ارزی فعال خواهد شد. به شبکه اضافه می شود و شرکت ملی پست به مناطق محروم و مرزی ایران خدمات ارائه می دهد که در اسرع وقت این کار انجام می شود. معاون پچتا ملی در پاسخ به این سوال که آیا همکاری شرکت “پوچتا ملی” و گروه “بهمن” ادامه خواهد داشت یا خیر، گفت: ناوگان “پوچتا ملی” حدود 40 درصد فرسوده است و با توجه به طبق قانون، این ماشین‌ها باید مسیر استفاده باشند و از طرفی شبکه حمل و نقل حذف شود و برای افزایش گردش محصولات، زمین توسعه یابد. احمدی در این خصوص گفت: شرکت «پست ملی» آمادگی استفاده از ظرفیت تولید داخل برای به روز رسانی ناوگان را دارد، گفتنی است روز گذشته در مراسمی باشکوه 83 دستگاه خودرو «بهمن دیزل» وارد ناوگان پست شد. این خودروها شامل یک ون Inroads، یک کامیون Force 8 تن و یک Empower BD300 بود. در ناوگان پست کامیون های فرسوده وجود دارد و خودروهای دیزلی بهمن می تواند کمک زیادی به به روز رسانی این ناوگان کند.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما