پیش بینی درآمد صنعت موسیقی تا سال

عنوان 20- به گزارش گروه پژوهشی، این در حالی است که گردش مالی صنعت موسیقی به قدری زیاد است که همواره یکی از جذابیت های قابل توجه سرمایه گذاران در بخش های مختلف بوده و در بورس معمولا یکی از سرمایه گذاری های اصلی است. فرصت‌ها، به‌ویژه در سمت عرضه، اولیه در فهرست (کاتالوگ‌ها) فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های کارگزاری به مشتریان (صاحبان سرمایه) معرفی می‌شوند.

از سوی دیگر، تیمی از محققان و کارشناسان مالی گلدمن ساکس پیش‌بینی‌های اخیر خود را در سال جاری اصلاح کرده‌اند و پیش‌بینی کرده‌اند که درآمد صنعت موسیقی در سراسر جهان در هفت سال آینده، یعنی سال 2030، 10 درصد رشد خواهد کرد. این شرکت رشد درآمد صنعت موسیقی را در ابتدای سال 2021 برای آینده این صنعت معادل 7 درصد در سال 2022، یعنی درآمد کل 87.6 میلیارد دلار و در سال 2023، معادل 5 درصد، یعنی کل درآمد 94.9 دلار پیش بینی کرد. میلیارد. دلار

در این گزارش که توسط گروه پژوهشگران و کارشناسان مالی گلدمن ساکس منتشر شده، آمده است: پیش بینی ها مربوط به کل صنعت موسیقی، یعنی موسیقی ضبط شده، آلبوم ها و تک آهنگ ها، پخش جریانی و موسیقی زنده است. طبق برآوردها، این صنعت تا سال 2030 153 میلیارد دلار درآمد ناخالص و معادل آن برای صاحبان حقوق و شرکت های خدمات موسیقی ایجاد خواهد کرد.

نکته مهم این است که سهم مشترکین موسیقی آنلاین (استریمر) در کشورهای در حال توسعه یا کشورهای در حال توسعه تا سال 2030 به 758 میلیون نفر یعنی 60.2 درصد از کل و 502 میلیون نفر در کشورهای توسعه یافته معادل 39 نفر، 8 نفر خواهد بود. . % پیش بینی شده توسط کارشناسان گلدمن ساکس؛ این در حالی است که نسبت مذکور در سال 2022 برای کشورهای در حال توسعه یا اقتصادهای در حال توسعه 43 درصد و برای کشورهای توسعه یافته 57 درصد بوده است.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما