سیستم صدور گواهینامه در 2 هفته آینده فعال خواهد شد


آفتاب نیوز :

سردار حسین رمضانی در یک برنامه رادیویی درباره هوشمندی نرم افزار «رهار» گفت: همکاران ما خدمات صادقانه خود را به مردم ارائه می کنند و شبانه روز برای امنیت و امنیت مردم تلاش می کنند.

وی افزود: برنامه فرمانده انتظامی کشور و رئیس پلیس راه فراجا این است که در تمامی فرآیندها اعم از خدمات حمل و نقل و عملیات ترافیکی، هوشمندسازی انجام شود تا با اطلاعات دقیق و صحیح بهترین مدیریت و تصمیمات راهبردی اتخاذ شود. مردم در دو حوزه

معاون اجرایی سازمان راهداری با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم برای خدمات راهداری از جمله شماره گذاری، اجرا و صدور گواهینامه از دو تا سه سال پیش ایجاد شد، گفت: اکثر فرآیندهای شماره گذاری به صورت آنلاین و آفلاین انجام می شود. آنها سعی دارند مردم را به روشی ارزان، دقیق و سریع به خدمات انتقال دهند، برای صرفه جویی در وقت و برق، کمتر نیاز به مراجعه حضوری دارند.

رئیس رمضانی تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر فعالیت های شماره گذاری و تغییر شماره خودرو و پرداخت تخلفات و کرایه ها بر روی بستر اینترنتی و از طریق اپلیکیشن «پلیس من» و این سرویس و همچنین عملیات تعیین اعتبار. با ماشین، در عرض 45 دقیقه. .

وی با اعلام اینکه سامانه و زیرساخت های صدور مجوز آماده شده و تا دو هفته آینده به بهره برداری می رسد، گفت: مردم دیگر نیازی به مراجعه حضوری به پلیس راهنمایی و رانندگی برای درخواست تعویض یا کپی مجوز ندارند و آنها می توانید از این سرویس استفاده کنید. غیر حضوری از طریق برنامه “My Militia” بپذیرید.

معاون اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: در حوزه عملیات ترافیکی سعی داریم سخت افزار و نرم افزاری را برای پیش بینی و مدیریت هوشمند ترافیک توسعه دهیم، مانند عملیات اربعین که عملیاتی منحصر به فرد و گسترده بود و با فناوری ها و همکاری ادارات توانستیم به صورت هوشمند ترافیک را مدیریت کنیم و به طرق مختلف اعمال کنیم.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما