بیانیه قوی پارلمان عرب علیه اسرائیل

پارلمان عربی در بیانیه ای قوی تجاوزات مستمر رژیم اشغالگر قدس به ملت فلسطین و سکوت بین المللی در قبال این جنایات را محکوم کرد و بر لزوم توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم بی دفاع فلسطین تاکید کرد.

آفتاب نیوز :

پارلمان عربی با صدور بیانیه ای تجاوزات رژیم اشغالگر به مردم فلسطین در منطقه جنین واقع در کرانه باختری و همچنین فلسطینی های ساکن نوار غزه را که منجر به کشته شدن 6 فلسطینی و زخمی شدن ده ها نفر شد، به شدت محکوم کرد. . و تاکید کرد که تجاوزات مستمر رژیم اشغالگر به شهرهای فلسطین که در چارچوب تروریسم طراحی شده است، منجر به تشدید تنش ها در منطقه می شود.

پارلمان عربی تاکید کرد که رژیم اشغالگر و افراطی اسرائیل مسئول کامل تجاوزات و جنایات ارتش این رژیم علیه ملت فلسطین است. تجاوزاتی که منطقه را به خشونت و تنش می کشاند که هیچ کس نمی تواند عواقب آن را تحمل کند.

در این بیانیه آمده است که ادامه کشتار مردم فلسطین توسط سربازان رژیم اشغالگر، حمله به شهرها و روستاهای فلسطینی و آنچه در جنین و نوار غزه در حال وقوع است و بمباران اینها. مناطقی توسط صهیونیست ها باعث انفجار اوضاع و بی ثباتی در منطقه و کل جهان می شود.

پارلمان عربی نیز سکوت بین‌المللی در قبال حوادث فلسطین را محکوم کرد و تاکید کرد که این سکوت مقامات رژیم اشغالگر را از ارتکاب جنایات بیشتر علیه ملت فلسطین بی‌شرم‌تر می‌کند. ما از جامعه جهانی، شورای امنیت و سازمان های حقوق بشری می خواهیم سکوت خود را بشکنند و خواستار پایان تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و اموال و شهرهای آنها و محاکمه عاملان این جنایات شوند. ما همچنین خواستار کمک بین المللی به ملت بی دفاع فلسطین هستیم.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما