آموزش و پرورش شرایط جدیدی را برای ارتقای معلمان اعلام کرد

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان گفت: اعتراضات رتبه بندی به 3 دسته تقسیم می شود که حدود 63 هزار نفر احتمال ارتقاء دارند که حدود 50 هزار نفر از آنها در مراکز سنجش ارزیابی شده اند. . و رتبه ها تغییر کرد احکام جدیدی صادر و بر حقوق شهریور آنها اعمال شد و بدهی این همکاران نیز از ابتدای سال وصول شد.

وی در ادامه افزود: بند دوم نیز پس از مرحله شهرستانی و منطقه ای مورد ارزیابی قرار می گیرد که به زودی تکمیل می شود و ظرف یکی دو ماه اخیر در شورای مرکزی سنجش در تهران ارزیابی می شود. بنابراین معلمان نگران نباشند، اعتراضات به موقع برطرف می شود.

فرهادی گفت از این پس معلمان را مانند اهل علم ارتقا خواهیم داد. به وی یادآوری می شود که در آموزش و پرورش در حین خدمت در مسیر ارتقای معلم قرار می گیرند تا از صف ترفیع خارج نشوند.

وی همچنین با بیان اینکه بیمه تکمیلی یکی از مهم ترین مولفه های رفاه هر خانواده به ویژه خانواده های آموزش و پرورش است، گفت: در خدمات بیمارستانی بیمه تکمیلی معلمان محدودیت مسئولیتی نداریم. و در مواردی مانند دندانپزشکی و عینک که بدهی عینک از یک میلیون تومان به یک و نیم میلیون تومان و بدهی دندانپزشکی از 3.5 میلیون تومان به 6 میلیون تومان در سال افزایش یافته است محدودیت وجود دارد و سقف تعهدات زایمان نیز برداشته شد. . .

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما