اگر عادل فرداسی پور خبرنگار مسابقه نصر باشد

اگرچه همه می بینیم که عربستان با چندین تغییر مدیریتی و تغییر در امور جهانی سرعت بسیار خوبی به پیشرفت و توسعه خود داده است، اما هنوز برخی از مدیران ما هستند که فقط به عقب می روند! اینطور نیست که مردم در یک سال گذشته برای نیاز به تغییراتی اعتراض و مبارزه کرده باشند!

آفتاب نیوز :

اگرچه همه می بینیم که عربستان با چندین تغییر مدیریتی و تغییر در امور جهانی سرعت بسیار خوبی به پیشرفت و توسعه خود داده است، اما هنوز برخی از مدیران ما هستند که فقط به عقب می روند! اینطور نیست که مردم در یک سال گذشته برای نیاز به تغییراتی اعتراض و مبارزه کرده باشند! یکی از ابزارها و ابزارهای اصلی توسعه هر کشور، رسانه ها هستند که باید در مواجهه با مشکلات، ناآرامی ها و بلاتکلیفی ها از آن استفاده کرد. صادق و حرفه ای باشید و ایرادات را گوشزد کنید و برجسته کنید.

در دیدار پرسپولیس و النصر که پای مهدی ترابی در چاه ورزشگاه عضدی گیر کرد، متاسفانه گزارشگر بازی حتی یک کلمه هم از کیفیت وحشتناک چمن حرفی نزد. و میدان! از مجریان و روزنامه نگاران فعلی رادیو انتظار نداریم مانند اودل شجاع و شجاع باشند و در جریان گزارش دهی به رهبران بی سواد تبدیل شوند، افسوس!

خدای نکرده از یک گزارشگر بازی توقع نداریم که به مسائل کلان و سیاسی بپردازد، اما واقعاً هنر نمی خواهد که از کیفیت فاجعه بار آزادی هرز صحبت کند. فقط به ما می فهماند که تعداد مدیرانی که در اطراف ما عقب نشینی می کنند بیش از اینهاست! از طرفی دیدیم که خبرنگار سعودی با زبان خاصی صحبت می کند و ایران و ایرانی را تحقیر می کند و مدیران صدا و سیمای ما هم خودشان را در سمت چپ خیابان علی قرار دادند!

مسئولان رسانه ها بدانند که از این طریق نمی توان هیچ چیزی را تامین مالی کرد تا مردم از واقعیت های روشن آگاه نباشند! آن روزها و روزگاران در این دنیای کوچک گذشت و ناآگاهی برخی از مسئولین باعث خسارت بیشتر و هزینه های بیشتر برای ایران عزیز خواهد شد. اما اگر اودل فرداسی پور گزارشگر این بازی بود چه اتفاقی می افتاد؟! ادل با چند کلمه و کمی طنز همه را از وزیر ورزش گرفته تا مدیران تجهیز و نگهداری ورزشگاه آزادی و… به استودیو 90 رساند و آماده دفاع از هنر و حیثیت خود شدند! ولی الان انگار هیچ اتفاقی نیفتاده!

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما