حساب کاربری اینترنت تمامی دانشجویان وارد شده دانشگاه بوعلی سینو فعال شد حجم و سرعت اینترنت برای گروه های مختلف کاربران چقدر است؟!

دکتر محرم منصوریزودا مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه بو علیسینا در گفتگو با خبرنگار بسنا ضمن اعلام این خبر گفت: حساب کاربری VPN برای دسترسی به اینترنت فعال شده است و دانشجویان باید از شماره دانشجویی خود به عنوان نام کاربری استفاده کنند. . و کد ملی برای استفاده از سرویس VPN. به عنوان رمز عبور استفاده کنید. برای دانشجویان غیرایرانی رمز عبور شماره پاسپورت می باشد.

وی تاکید کرد: دانش آموزان برای رعایت موارد امنیتی هر چه سریعتر رمز عبور خود را تغییر دهند. برای تغییر رمز وارد سایت دانشگاه در قسمت پورتال خدمات شوید، روی لینک «تغییر رمز اینترنتی» کلیک کنید و پس از ورود با رمز فعلی (کد ملی)، رمز را تغییر دهید.

منصوریزدا افزود: در صورت صفر بودن رقم اول کد ملی از وارد کردن عدد صفر کد ملی به عنوان رمز خودداری کنید.

وی همچنین گفت: دانش آموزان از به اشتراک گذاری رمز عبور خود با دیگران خودداری کنند، زیرا مسئولیت استفاده از حساب کاربری بر عهده دانشجو است.

مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه گفت: برای استفاده از سرویس VPN در رایانه یا لپ تاپ، اپلیکیشن VPN را از طریق لینک «VPN در محوطه دانشگاه» در قسمت خدمات سایت دانشگاه دانلود کنید.

وی افزود: برای نصب VPN بر روی تلفن همراه به سایت مدیریت فناوری اطلاعات به نشانی ict.basu.ac.ir مراجعه کنید، در منوی «آموزش/راهنما» گزینه «آموزش اتصال به اینترنت و VPN» را انتخاب کنید. “تنظیمات از طریق تلفن همراه” را انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سرعت و پهنای باند سرویس اینترنت اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده مراحل ایجاد اکانت VPN دانشجویی اینجا را کلیک کنید.

در صورت نیاز به پشتیبانی مرکز پشتیبانی مدیریت فناوری اطلاعات به آدرس [email protected] ایمیل بزنید.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما