خرید پمپ آب قیمت پمپ آب خانگی کوچک و بیصدا برای ساختمان

پمپ آب دو پروانه، نمونه‌ای دیگر از انواع پمپ آب مورد استفاده برای تامین آب منازل است که در ساختار آن از دو پروانه بهره گرفته شده است.

پمپ آب
پمپ آب

استفاده از پمپ در نقطه BEP باعث کاهش فشارها و نیروها بر روی بخش‌های مکانیکی پمپ می‌شود.

انواع پمپ آب ساختمانی یا خانگی

اگر مقدار SFU محاسبه شده به طور دقیق در جدول نبود، مقدار بزرگتر نزدیک به آن را در نظر می گیریم. به طور مثال اگر مقدار SFU محاسبه شده برای سیستمی با فلاش تانک برابر با 370 باشد، مقدار 400 را در نظر می گیریم و آبدهی متناظر با آن را ملاک قرار می دهیم. برای داشتن انرژی لازم، چند پمپ آب با یکدیگر متصل می شوند که این سیستم بوستر پمپ نامیده می شود.

این قطعه یکی از مهم ترین اجزاء پمپ های آب خانگی به حساب می آید که اندازه، فرم و سرعت آن تعیین کننده ظرفیت پمپ است. این قطعه از جنس های متفاوتی همچون برنج، فولاد، چدن و فایبرگلس تولید می شود و با دریافت انرژی مکانیکی از الکتروموتور، به چرخش در می آید و موجب به گردش در آمدن سیال می شود. ابارا برندی ژاپنی است که از سال 1912 فعالیت خود را آغاز کرده‌است.

وضعیت قیمت پمپ ها در بازار ایران

پروانه‌ها به شکل‌ها و ابعاد مختلفی طراحی می‌شوند و تاثیر زیادی بر کارایی و فشار ایجاد شده توسط پمپ دارند. پمپ های بسیاری در بازار وجود دارد، از جمله نمونه پمپ آب ساختمان های بسیار ارزان. با این حال زمانی که شما به یک پمپ با کیفیت نیاز دارید، باید یک لیست از برندهایی داشته باشید که از مواد و اجزای با کیفیت استفاده میکنند.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما