گل محمدی دوباره به نکونام حمله کرد


آفتاب نیوز :

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از تساوی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: نتیجه بازی آن چیزی که انتظار داشتیم نبود. بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما با “حمله” حریف یک گل را از دست دادیم. صنعت نفت بازیکنان هجومی بسیار خوب و باکیفیتی دارد و توانستند در نیمه اول با سرعت بخشیدن به بازی گلزنی کنند.

او مدعی شد پرسپولیس در نیمه دوم مسلط بود و دو گل به ثمر رساند. نفت سه چهار بار بیشتر به گل ما نرسید اما دو بار گل خوردیم. شاید بهتر باشد سیستم دفاعی پرسپولیس را مرور کنیم و بیشتر روی دفاع تمرکز کنیم. در گلزنی هم مشکل داریم و کیفیت لازم را در خط حمله نداریم که کار را برایمان سخت می کند.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از فرصت های از دست دادن مهاجمان تیمش گفت: نمی توانیم. هفت یا هشت گل بزن.» فرصت ها در هر بازی و یک یا دو موقعیت به گل تبدیل می شوند. این وضعیتی است که به وجود آمده است و ما این هستیم. ما باید بیشتر تمرین کنیم و سعی کنیم این نکته را پوشش دهیم.

گل محمدی درباره تصمیم علی صفایی در این بازی گفت: وقتی نوار دروازه صنعت نفت (دوم) را تماشا کردیم دیدیم توپ از خط دروازه رد نشد. قضاوت این مسابقه آسان نبود و صفای داور خوبی بود. شاید کارشناسان جواب بهتری بدهند. اما طبق آنچه دیدم توپ از خط دروازه رد نشد.

او توضیح داد که جواد نکونام گفته گل محمدی با او ارتباطی ندارد. من به کسی که احترام زیادی نمی شناسد و آن را یاد نگرفته پاسخ نمی دهم. من این را پایان مقاله می دانم و امیدوارم حداقل بازیکنان فوتبال، بازیکنان فوتبال و مربیان یاد بگیرند که به یکدیگر احترام بگذارند. ما باید به این موضوع توجه زیادی داشته باشیم. مواردی که در فوتبال ما کمتر به آن پرداخته می شود.

سرمربی “پرسپولیس” درباره احتمال جذب مهاجم جدید در فصل نقل و انتقالات و صحبت هایش درباره انتقال یورگن لوکادیا به قرمزها گفت: هنوز زود است که در مورد اینکه چه کسانی به این تیم می پیوندند، صحبت کنیم. این موضوع تمرکز مهاجمان پرسپولیس را کاهش می دهد و بهتر است در فصل نقل و انتقالات در این باره توضیح دهیم.

گل محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چگونه داور مسابقه در زمین لنگ می زند، گفت: من متوجه این موضوع نشدم.

وی در پاسخ به خبرنگاری که جنگ روانی را علیه پرسپولیس به راه انداخته بود، تصریح کرد: این داستان ها همیشه وجود داشته و سال گذشته با وجود چنین شرایطی توانستیم سه قهرمانی را با عزت کسب کنیم. چیزی که امسال پرسپولیس را آزار می دهد مشکلات و مسائل درون تیمی است. چنین شرایطی همیشه وجود داشته و ما باید با دلسوزانه بیشتری با مشکلات خود برخورد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال «پرسپولیس» در ادامه خاطرنشان کرد: در این تیم نه تنها بازیکنان و مربیان حضور دارند، بلکه سایر اعضا نیز حضور دارند. با ایجاد محیطی آرام و دلپذیر برای کار می توانید موفق شوید. اگر این مکان فراهم شود آرامش و تمرکز بازیکنان بیشتر می شود و تاثیر مستقیمی روی قسمت فنی خواهد داشت.

گل محمدی درباره پرداخت بخشی از گزینه های قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته گفت: اینجا جای مناسبی برای صحبت در مورد مسائل مالی نیست اما دیروز (چهارشنبه) درصدی از گزینه ها را پرداخت کردند.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنان پرسپولیس گفت: وقتی هم پنالتی و هم اخراج اتفاق می افتد نشان دهنده این است که تیم ما تحت فشار است و توانستیم به حریف فشار بیاوریم. این اتفاقات به نفع ما تمام شد. نیمه دوم نیمه خیلی خوبی برای ما بود و بازی یک طرفه بود. بازیکنان در مجموع بسیار خوب بازی کردند و در موقعیت یابی و حفظ توپ بسیار خوب عمل کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شاید باید کار را انجام می دادیم و نمی گذاشتیم به اینجا برسد، کمی بی خیال و بی تمرکز بودیم. صحنه آخر صحنه ای نبود که به گل تبدیل شود. بازی را خیلی خوب کنترل کردیم، اما متاسفانه این اتفاق افتاد (با دریافت گل دوم).

گل محمدی در رابطه با انتقال بازی های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه عضدی و اینکه آیا زمین این ورزشگاه امکان میزبانی مسابقات طلایی را دارد، گفت: البته چمن ورزشگاه عضدی این انعطاف را ندارد و این چمن پس از چند ماه تلاش تلاش به مجسمه می رسد. نساجی و سپاهان که در این ورزشگاه بازی می کنند فشار زیادی به این چمن وارد می کنند و نگهداری زمین را بسیار سخت می کنند. باید مشاوره مناسب انجام شود.

وی پس از اطلاع از قطعی بودن تصمیم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و حضور «سپاهان» در ورزشگاه «عضدی»، اعلام کرد: خدا رحمت کند این چمن!

سرمربی تیم فوتبال «پرسپولیس» لیگ برتر را به ماراتن تشبیه کرد و گفت: با وجود همه مشکلات باید به کار خود ادامه دهیم. خیلی از مسائل و مشکلات باعث کاهش تمرکز بازیکنان می شود و باید تمرکز خوبی در بازی ها داشته باشیم. همه اعضای گروه «پرسپولیس» باید مانند سال گذشته موفق عمل کنند. اگر یک نفر کمتر کار کند، کار سخت می شود.

گل محمدی نسبت به آینده پرسپولیس ابراز امیدواری کرد و خاطرنشان کرد: شاید خیلی ها از بیرون بخواهند به سمت ما سنگ اندازی کنند و این درست است اما خودمان باید با اتحاد و حمایت بیشتر هواداران مشکلاتمان را حل کنیم. که از آن سپاسگزارم.» کار آسانی نداریم و می توانیم با دلسوزی به این راه ادامه دهیم.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما