ایران خودرو ناامید نمی شود دردسر به تارا به رانا آمد


آفتاب نیوز :

مشترکین رانا پلاس با چالش جدیدی روبرو شدند. شرکت ایران خودرو به خریداران این خودرو اعلام کرده است که باید از رانا پلاس صرف نظر کنند و از بین دو گزینه پیشنهادی ایران خودرو یعنی رانا پلاس ارتقا یافته یا ارتقا یافته پژو 207 یکی را انتخاب کنند.

اما مناقصه گران از این پیشنهاد ویژه جاده آبی راضی نبودند. خریداران رانا پلاس با بررسی قیمت مدل کامل این خودرو تقریبا 100 میلیون تومان از قیمت رانا پلاس گرانتر شده است. ثبت نام کنندگان در دور اول فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه می گویند اگر شرکت های خودروسازی ایرانی قصد فروش محصولات جدید خود را دارند، به جای اینکه خودروهای جدید خود را طبق طرح های قبلی به مشتریان عرضه کنند، باید با سومات هماهنگی لازم را برای ارائه طرح فروش داشته باشند. انجام دادن طرح های فروش .. البته برخی از متقاضیان می گویند جایگزینی خودروهای جدید با خودروهایی که قبلا پشت ویترین سیستم قرار گرفته بودند بیش از یک پیشنهاد، بلکه یک اجبار است.

چندی پیش، این گیربکس تارا با گیربکس دستی (Tara V1) اتفاق افتاد. ایران خودرو به خریداران تارا با گیربکس دستی اعلام کرد که تارا با گیربکس دستی پلاس (Tara V1P) که حدود 200 میلیون تومان گران شده است، خریداری کنند. جاده های آبی ویژه به مناقصه گرانی که اصرار داشتند تارا با گیربکس دستی (Tara V1) تهیه کنند، گفت که باید منتظر اعلامیه های بعدی سازنده خودرو باشند، اما در صورت توافق با خودروی جایگزین، می توانند تارا را با گیربکس دستی خریداری کنند. پس از واریز پول، دستی پلاس (Tara V1P) از این سازنده خودرو در مدت 15 روز.

به نظر می رسد ایران در همان برنامه ای که برای تارا در نظر گرفته بود، ماشین آلات را در رانا اجرا کرد.

باید منتظر ماند و دید مراجع نظارتی چه زمانی وارد عمل خواهند شد و آیا شرکت کنندگان در مناقصه می توانند خودروی مورد نظر خود را از ایران خود دریافت کنند یا خیر.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما