از فردا سامانه یکپارچه ثبت نام 6 خودروی وارداتی؛ متقاضیان 3 روز فرصت دارند


آفتاب نیوز :

22 مهرماه بود که سامانه یکپارچه توزیع خودرو امکان ثبت نام خودروی وارداتی توسط متقاضیان ثبت نام مرحله اولی که ثبت نام خود را در اسفندماه سال گذشته به پایان رساندند، اعلام کرد و اعلام شد که طی مراحل قانونی شرکت های واردکننده برای خودروهای وارداتی لازم است. مجوزهای (استاندارد، زیست محیطی و…) جمع آوری شد.

یادآور می‌شویم اولین مرحله ثبت نام خودروهای وارداتی در نیمه اول اسفند ماه 1401 از طریق سامانه یکپارچه برای متقاضیانی که علاوه بر شرایط ثبت نام، 500 میلیون تومان در حساب نیابتی خود مسدود شده بودند، برگزار شد.

در حالی که در اطلاعیه اولیه هفته گذشته مقرر شد تا سایت سامانه ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی برای درخواست خودروی مورد علاقه خود باز شود، اکنون در آخرین اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام شده است. از فردا (یکشنبه) سایت سامانه برای ثبت نام از متقاضیان فعال می شود.

تاکید می شود در این مرحله از ثبت نام خودروهای وارداتی اولویت با انتخاب خودرو فقط برای متقاضیان است و در این مرحله ثبت نام جدیدی انجام نخواهد شد.

در این مرحله از ثبت نام خودروهای وارداتی، آن دسته از متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت نام کرده و اولویت آنها مشخص شده است، سامانه انتخاب خودرو که در جدول زیر آمده است، از فردا (یکشنبه مهرماه) آغاز می شود. 24) به مدت سه روز. تا ساعت 23:00 و 59 دقیقه روز سه شنبه (25 اکتبر) در دسترس است.

در این مرحله متقاضیان می توانند سه اولویت را از سبد محصولات اعلام شده انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که قیمت فروش محاسبه شده در فاکتور اعلام شده و قیمت در محل ورود می باشد و هزینه ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، حمل و… هنگام صدور فاکتور به قیمت های ثابت و مصوب اضافه می شود.

قیمت نهایی خودروها بر اساس آخرین قوانین و مقررات پس از ارائه کلیه اسناد و ضوابط مثبته تعیین می شود و قیمت نهایی خودرو قیمت اعلام شده و مصوب شورای رقابت می باشد.

خاطرنشان می شود عدم پرداخت فاکتور در مدت سه روز به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از سیستم اولویت حذف خواهد شد.

مهلت تحویل خودرو برای قراردادهای بسته سه ماهه است و واردکنندگان باید بر اساس قیمت نهایی اعلام شده از سوی شورای رقابت، دعوتنامه تکمیل پرداخت را ارسال کرده و ظرف سه ماه پس از اتمام قرارداد، خودرو را به متقاضی تحویل دهند. انعقاد قرارداد

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما