اشتراک فیس بوک و اینستاگرام در اروپا راه اندازی شد


آفتاب نیوز :

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: از ماه نوامبر، کاربران می توانند با قیمت ماهانه 9.99 یورو به صورت آنلاین و 12.99 یورو از طریق سیستم عامل های اپل و اندروید به این دو پلتفرم شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشند. خدمات اشتراک به همه کاربران در اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس ارائه می شود.

این اشتراک در پاسخ به مقررات سختگیرانه اتحادیه اروپا در مورد نحوه جمع آوری و استفاده از داده های کاربر در اروپا است. متا تصمیم خود را در یک پست وبلاگ با استناد به حکم دادگاه دادگستری اروپا توضیح داد که شرکت ها باید در صورت لزوم خدمات جایگزین را با قیمت مناسب ارائه دهند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، خدمات متا در این بازارها بدون هزینه اشتراک ارائه می شود و با تبلیغات پشتیبانی می شود.

کمیسر حفاظت از داده های ایرلند اوایل سال جاری متا را 390 میلیون یورو جریمه کرد و به این شرکت گفت که نمی تواند از مبنای قانونی قرارداد برای ارسال تبلیغات شخصی به کاربران استفاده کند. متا پس از آن، اعلام کرد که قصد دارد از کاربران اتحادیه اروپا بخواهد در پاسخ به تعدادی از الزامات نظارتی تغییر یافته در منطقه، تبلیغات هدفمند را انتخاب کنند. متا اکنون امیدوار است با راه اندازی طرح اشتراک بدون آگهی، امکان انتخاب دسترسی رایگان به اینستاگرام و فیس بوک را با تبلیغات شخصی و نسخه های بدون آگهی و پولی این دو پلتفرم به کاربران ارائه دهد.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما